FAQ czyli często zadawane pytania

Faktury wystawiane są pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca. Termin płatności to 14 dni liczone od daty wystawienia faktury.

Na pierwszej fakturze po uruchomieniu usługi znajdziesz następujące opłaty:

– jednorazowa opłata instalacyjna zgodna z umową,
– abonament za usługi od dnia uruchomienia usługi do końca miesiąca w którym zostałą wystawiona faktura.

Kolejne faktury przy terminowej płatności będą zgodne z opłatą abonamentową widoczną na umowie.

Abonent może dokonać cesji w każdym momencie trwania umowy. W tym celu należy uzupełnić dokument cesji. Po weryfikacji dokumentu optiKabel przepisze usługę na nowego abonenta.

Prosze pamiętać, że po cesji numer konta bankowego ulegnie zmianie. Opłata za cesję wynosi 39 zł brutto i widoczna będzie na pierwszej fakturze po dokonaniu cesji.

W przypadku śmierci abonenta na którego była podpisana umowa, umowa zostanie zakończona po przedstawieniu aktu zgodnu.

W przypadku chęci korzystania z usług konieczne będzie podpisanie nowej umowy.

Każdą umowę można wypowiedzieć w dogodny dla abonenta sposób:

✔ w tradycyjnej formie papierowej,
✔ telefonicznie dzwoniąc na numer +48 33 888 11 11,
✔ mailowo pisząc wiadomość na adres biuro@optikabel.pl,
✔ za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie kontakt.

Umowa zakończy się po 30 dniach od momentu skutecznego dostarczenia wypowiedzenia do OptiKabel.

Proszę jednak pamiętać, że jeżeli zakończenie umowy nastąpi w czasie trwania okresu zobowiązania może zostać naliczona opłata za wcześniejsze zerwanie umowy.

Reklamację można złożyć w dogodny dla abonenta sposób:

✔ w tradycyjnej formie papierowej,
✔ telefonicznie dzwoniąc na numer +48 33 888 11 11,
✔ mailowo pisząc wiadomość na adres biuro@optikabel.pl,
✔ za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie kontakt.

Do 30 dni od złożenia reklamacji zostanie ona rozpatrzona. W przypadku braku odpowiedzi reklamacja zostaje uznana.

W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie szczegółowych informacji związanych z reklamowaną sytuacją oraz o podanie swoich roszczeń.

Jeżeli nie przedłużą Państwo umowy, przejdzie ona na czas nieokreślony. Nie zmieni się wysokość abonamentu ani parametry usługi.

Zgodnie z regulaminem prędkość oferowanej usługi nie powinna spaść poniżej 80% wartości z umowy. Proszę pamiętać, że mierzona prędkość powinna być na łączu przewodowym (nie po WiFi). Prędkość Internetu po WiFi zależy od zbyt wielu czynników w związku z czym OptiKabel nie gwarantuje żadnej wartości w takiej sytuacji.

Usunięcie powstałej Usterki bądź Awarii powinno nastąpić w możliwie najkrótszym terminie (48 godzin) i według kolejności zgłoszenia, przy czym nie powinno trwać to dłużej niż 14 dni roboczych od dnia powiadomienia o Usterce lub Awarii, chyba że z obiektywnych przyczyn technicznych nie jest to możliwe w tym czasie, o czym Abonent zostanie niezwłocznie powiadomiony wraz ze wskazaniem przewidywanego czasu ich usunięcia.

Nadal potrzebujesz pomocy?

    img
    img
    img
    img
    img